Известие

Collapse
No announcement yet.

Питанки относно 2.0ТС моторите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Питанки относно 2.0ТС моторите

    Намислил съм да сменям вече доста старата 164-ка с нещо по-ново, а именно 166.Спрях се на 2.0ТС двигателя тъй като излиза финансово най-изгоден за поддръжка и експлоатация.
    Имам няколко въпроса, които много ме тормозят и те са:
    1.Каква е разликата м/у двигателите от 155 и 150 коня?
    2.Двигателя 150 коня на каква Евро норма отговаря?Евро3, Евро4?
    3.От коя година започват да се слагат 6 степенни предавателни кутии и каква е разликата в оборотите примерно при 200км/ч м/у 5 и 6 степенната кутия?
    4.Решен ли е проблема с така нареченото "гърмене на мотора" на магистралата при двигателите 150 коня?
    5.Имат ли нещо по-специално на което трябва да наблегна оглеждайки такъв двигател?

    Благодаря за отговорите предварително и скоро ме чакайте във вашия раздел.
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

  • #2
    Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
    Намислил съм да сменям вече доста старата 164-ка с нещо по-ново, а именно 166.Спрях се на 2.0ТС двигателя тъй като излиза финансово най-изгоден за поддръжка и експлоатация.
    Имам няколко въпроса, които много ме тормозят и те са:
    1.Каква е разликата м/у двигателите от 155 и 150 коня?
    2.Двигателя 150 коня на каква Евро норма отговаря?Евро3, Евро4?
    3.От коя година започват да се слагат 6 степенни предавателни кутии и каква е разликата в оборотите примерно при 200км/ч м/у 5 и 6 степенната кутия?
    4.Решен ли е проблема с така нареченото "гърмене на мотора" на магистралата при двигателите 150 коня?
    5.Имат ли нещо по-специално на което трябва да наблегна оглеждайки такъв двигател?

    Благодаря за отговорите предварително и скоро ме чакайте във вашия раздел.
    На мен този мотор ми харесва, въпреки всеобщото мнение тук.
    150к.с отговаря на Евро 3, а 155 на Евро 2.
    6-степенните кутии започват от 2002г. с Евро 3 двигателите и те свалят 500-600 об/м., което си е достатъчно.
    За гърмене на Евро 3 мотор поне аз не съм разбрал - на магистралите си карам когато има възможност спокойно със 180 и засега нямам никакви проблеми, но би трябвало да знаеш, че до голяма степен зависи от подръжката при положение, че попаднеш на нещо читаво.
    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
    sigpic

    Comment


    • #3
      "нови" и "стари" е много относително понятие при 2.0 16v TS

      първия в 145 QV e 150кс - никво Евро
      следващия е 155к.с. - 156 - Евро 2 - същия започва да се слага в 166
      след него идва 150кс - Евро 3 - 156, 166

      та така в 166 най първия не е слаган просто - тоя с металния капак

      @боби - Евро 3 са с доста гадни катализаторчета, които нямат "рязане" като при Евро 2 и преди - не и без препрограмиране на чипа ... което си е фактор, на фона на това че дизела няма такива пинизи
      '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
      '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
      '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

      Comment


      • #4
        Забравих и да попитам за темпомата. Има ли вариант както на JTD за монтаж на лостче за темпомата и евентуално той да заработи.Има ли проблеми с газов инжекцион монтиран на Евро 3 мотора?
        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
        Opel Astra J
        ex:
        Alfa Romeo 164 2.5TD
        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
          Забравих и да попитам за темпомата. Има ли вариант както на JTD за монтаж на лостче за темпомата и евентуално той да заработи.Има ли проблеми с газов инжекцион монтиран на Евро 3 мотора?
          Това за темпомата и на мен ми е любопитно дали става, а за монтиране на ГИ няма да имаш проблем на ТС мотора с каквото и да е евро.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от valjo Покажи съобщение
            Евро 3 са с доста гадни катализаторчета, които нямат "рязане" като при Евро 2 и преди - не и без препрограмиране на чипа ... което си е фактор, на фона на това че дизела няма такива пинизи
            Ако кара с качествен бензин този проблем се свежда почти до 0.
            Първоначално публикувано от badmadafaka
            150 к.с по принцип е по-стария вариант а 155 е по-новия поне при другите алфи с туйнспаркове, тоест това за евро-стандартите според мен е обратното
            Не ми се иска да ти опонирам, а имам основание, защото Вальо го е написал, пък и да не разводняваме темата.
            Last edited by old alfist; d.m.y г., 00:09.
            Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
            Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
            Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
            sigpic

            Comment


            • #7
              A защо не си вземеш един 2.4 жтд ( ама 140 коня дето е) и да ти е мир главата,че с тия бензиновите все има нещо за правене.
              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

              Comment


              • #8
                ТS ако искаш да го караш със скорости около 200 задължително със 6-степенната кутия. По малко ще ти се надува главата, по-малко гори и няма да го изпортиш 5-степенната кутия е много готина за градско и "междуселско" на магистрала е едно недоразумение . .
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #9
                  И защо със шест степенна кутия, като многократно сме коментирали, че разлика в оборотите няма между 5 и 6 степенна?
                  145 QV ex.
                  146 Boxer TOTAL ex.
                  147 T.S. Sele top

                  Lancia Dedra 2000 16

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от zdravio Покажи съобщение
                    И защо със шест степенна кутия, като многократно сме коментирали, че разлика в оборотите няма между 5 и 6 степенна?
                    Да, нямат разлика в оборотите, само, че като включиш 6-та оборотите падат с около 600.
                    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                      Намислил съм да сменям вече доста старата 164-ка с нещо по-ново, а именно 166.Спрях се на 2.0ТС двигателя тъй като излиза финансово най-изгоден за поддръжка и експлоатация.
                      Имам няколко въпроса, които много ме тормозят и те са:
                      1.Каква е разликата м/у двигателите от 155 и 150 коня?
                      2.Двигателя 150 коня на каква Евро норма отговаря?Евро3, Евро4?
                      3.От коя година започват да се слагат 6 степенни предавателни кутии и каква е разликата в оборотите примерно при 200км/ч м/у 5 и 6 степенната кутия?
                      4.Решен ли е проблема с така нареченото "гърмене на мотора" на магистралата при двигателите 150 коня?
                      5.Имат ли нещо по-специално на което трябва да наблегна оглеждайки такъв двигател?

                      Благодаря за отговорите предварително и скоро ме чакайте във вашия раздел.
                      Боби вземи си 2,4 140 коня и всичко ще е идеално
                      156 2.4JTD 136+ PS

                      Comment


                      • #12
                        А защо не направо 2,4 150к.с.?
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                          А защо не направо 2,4 150к.с.?
                          а защо не 2.4 - 175 коня
                          Tormentvm In Dvm Demens

                          Comment


                          • #14
                            Не искам JTD поради няколко причини: Висока стойност на гражданската отговорност; по-висока стойност за гориво на 100км в сравнение с 2.0ТС двигател на газ; скъпа поддръжка; скъпи части за ремонт; постоянни проблеми с електрониката на мотора.На година въртя м/у 20-30000км, а тази година ще са и над 30000 така, че ми трябва кола с ниска стойност за гориво на 100км.

                            Карам нормално и спокойно с около 100-110 извънградско и 130-140 на магистрала.Мисля, че този двигател ще върши добра работа и не би трябвало да имам проблем с него.
                            Днес обикалях по Горубляне, ходих и до Пловдив, но нищо не харесах. Т.С. моторите имат ли проблеми с дебитомера?
                            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                            Opel Astra J
                            ex:
                            Alfa Romeo 164 2.5TD
                            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                            Comment


                            • #15
                              Човека к'во пита, а вие като в този виц:

                              Млад човек кандидатства за длъжността продавач-консултант в голям хипермаркет. Управителят е много скептично настроен, но младежът настоява да го вземат за кратък пробен срок, даже и без заплата, и след като видят на какво е способен, да решат окончателно подходящ ли е за длъжността. Така и правят.
                              На следващия ден управителят забелязва, че новоизпеченият продавач твърде дълго се задържа с клиент в спортната зала. Приближава се, за да чуе по-добре как се изявява младежа.
                              -Да, тази въдица е чудесен избор, - говори той на клиента - отлично немско качество! Освен това към нея получавате безплатно и полезен набор от дребни аксесоари. Между другото, истински голяма риба едва ли бихте хванали до брега. Желаете ли да Ви предложа надуваема лодка с помпа? Имаме голям избор.
                              След като клиентът е оборудван и с гумена лодка, продавачът го убеждава да си вземе и от чудесните полски палатки, които според нуждата могат да бъдат разпънати и като двуместни, и като осемместни. Накрая си тръгва, натоварен с планина от стоки.
                              Управителят се приближава до младия продавач и го потупва по рамото:
                              -Браво, ти наистина се справяш чудесно! Клиентът дойде за една въдица, а ти му продаде половината магазин!
                              -Но той не дойде за въдица - усмихва се момчето. - Всъщност, дойде за дамски превръзки за жена си и аз му казах: "Не е ли по-добре вместо да се чудите какво да правите вкъщи целия уикенд, да отидете за риба?"

                              Стига с тея дизели бре, вчера на един приятел 8 месечния Ситроен Ц4 Гранд Пикасо му "гръмна" турбото и си остана в Пловдив, пфуууу...
                              Last edited by Доко; d.m.y г., 18:55.

                              Comment

                              Working...
                              X